Mitfőzzekmamagamnak

Praktikus és könnyen érthető receptek, klasszikus alapok és némi furfang elegyítésével.

Friss topikok

  • liscsim: Rendben van ez, de mindenkinek ajánlom, hogy a fűszerkeverékek helyett próbáljátok a valódi fűszer... (2010.10.29. 21:37) Penne Rizike
  • johnessss: konyhafonok.blog.hu (2010.09.17. 11:51) Főzés helyett koncertezünk
  • kat89: Ejh, de jó lenne ilyeneket enni... mondjuk nem panaszkodom a legalább 10 féle salátával amit soksz... (2009.03.20. 17:28) Tortelloni + cheddar
  • kcu: Így igaz, Kati kiválóan vágja a működési elvet! Ezt a névlistát meg fogom oldani, jó ötlet, köszi! (2009.02.03. 15:44) Cserepes
  • nalim: ez jól hangzik, hétvégén megcsinálom (2009.01.08. 18:01) Márványos-brokkolis gnocchi

Címkék

arabbiata (1) argan (1) articsóka (2) bab (1) bacon (3) bazsalikom (1) befőzés (1) besamel (1) bogrács (1) bolognai (1) bor (4) borsó (1) brokkoli (1) bruschetta (3) capelletti (1) cheddar (1) csili (3) csípős (4) csirke (2) csülök (1) disznó (1) eger (1) előétel (1) foci (1) fokhagyma (3) főzelék (1) főzés (1) fröccs (2) fűszer (1) gál (1) gesztenye (1) gnocchi (1) gomba (1) grill (1) gyömbér (1) hagyma (2) hellókarácsony (2) hús (3) ital (1) játék (2) kagyló (1) kaló (1) karaj (2) kaviár (1) kocsonya (1) krém (1) krumpli (2) lángos (2) lasagne (1) lazac (3) leves (3) makaróni (1) marhalábszár (1) mártás (2) márványsajt (1) mascarpone (1) nyeremény (2) olaj (1) oliva (1) orsolya (1) pác (1) paradicsom (4) penne (3) pirítós (1) ragu (1) recept (2) rozmaring (1) sajt (2) saláta (4) salsa (1) scampi (1) sertés (1) simon (1) sonka (1) sör (1) spaghetti (1) spárga (1) steak (1) sült (2) szűzpecsenye (1) tejföl (1) tészta (12) tonhal (1) tortelloni (1) tortilla (1) vad (1) vargánya (1) villány (1) zene (1) zöldbab (2) zöldség (1) Címkefelhő

Megjöttem egy tésztával!

2008.07.09. 15:15 - kcu

Címkék: fröccs sajt tészta bacon

A badacsonytördemici, badacsonytomaji és szentbékállai fröccskészletek megsemmisítésére irányuló missziónkból hazatérve nem sok mindent leltem a hűtőben, ezért ismét egy basic ételt rittyentettem vacsorára. Szerencsére hoztunk haza egy akó bort, így zökkenésmentes volt a főzés.

Nagyon apróra vágott hagyma és egy gerezd fok' került a lábosba az olivára, és egy perc után jött a bacon (német gyártmány, bótból, kisebb és gusztább darabkákra vágva, mint a honi lédig). Amikor a szalonna megpirult, tejszínnel öntöttem fel, beledaraboltam egy-egy marék Pannónia sajtot és mozzarellát. Szórtam bele parmezánt is, majd só és bors következett. Miért ne?-alapon friss bazsalikom is került bele. Lassú tűzön kevergettem, míg a sajtok beleolvadtak, majd a jénaiban pihenő fussili-re öntöttem. 20 percet töltött a sütőben, utána pedig nagyon finom volt.

Evés közben konstatáltam, hogy ez annyira nem karakteres étel, így legközelebb lehet, hogy köretként fogom tálalni valami jó kis halacska, vagy csirke mellé. (Apropó, hal: tudja valaki, hogy milyen íze van az aranyhalnak? A tapolcai tóban akkora dögök voltak, hogy egyből a serpenyőben láttam őket.)

A bejegyzés trackback címe:

https://mitfozzek.blog.hu/api/trackback/id/tr47560571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nori 2008.07.09. 17:53:51

Nem kell midig a nagy flanc,ez ia nagyon bejön ha az ember éhes:-)

Olvasgatlak egy ideje, pozítiv értelemben vedd a következőt- totál lökött vagy és ez nekem tetszik!:-)
Jó fej kis szövegek,legalább konkrétak és őszinték!

Mignon · http://mennyeimignon.blogspot.com/ 2008.07.10. 12:09:57

hiányolom hozzá az italajánlót, vagy létezik, hogy ehhez nem pászol az alkohol, csak főzés közben?

rozál 2008.07.10. 13:22:14

tejszín helyett tejföl plusz odapirított rozmaring és hmmm.... én így szoktam és rajong érte A Férfi :) (persze mint minden tésztáért, szóval lehet, a dicséret nem is nekem szól :P)

kcu 2008.07.10. 13:54:45

Minyon, itt a hozzávaló koktél receptje: 1 dl tejszín, 1 dl rosé, 1/2 dl vilmoskörte és 1/2 dl baracklé.

Ha gondok lennének, inkább maradjon a nagyfröccs.

Gorcsev 2008.07.10. 14:19:18

Aranyhalat még nem kóstoltam de a kislányom már úgy is unja őket ergo a hétvégén kipecázzuk az kaváriumból és megsütjük.ha nem írnék többet, akkor belehaltam...

Airnold · http://volvosagok.blog.hu/ 2008.07.13. 02:24:22

Ezt elég régóta gyártom tepsibensütés nélkül mindenki nagy megelégedésére...szintén tejföllel általában, és "ízfokozónak" megy bele egy evőkanál házi ketchup, meg egy kis csípősség... :)

Nej csak úgy hívja: "A pasta"... :D


süti beállítások módosítása