Mitfőzzekmamagamnak

Praktikus és könnyen érthető receptek, klasszikus alapok és némi furfang elegyítésével.

Friss topikok

  • liscsim: Rendben van ez, de mindenkinek ajánlom, hogy a fűszerkeverékek helyett próbáljátok a valódi fűszer... (2010.10.29. 21:37) Penne Rizike
  • johnessss: konyhafonok.blog.hu (2010.09.17. 11:51) Főzés helyett koncertezünk
  • kat89: Ejh, de jó lenne ilyeneket enni... mondjuk nem panaszkodom a legalább 10 féle salátával amit soksz... (2009.03.20. 17:28) Tortelloni + cheddar
  • kcu: Így igaz, Kati kiválóan vágja a működési elvet! Ezt a névlistát meg fogom oldani, jó ötlet, köszi! (2009.02.03. 15:44) Cserepes
  • nalim: ez jól hangzik, hétvégén megcsinálom (2009.01.08. 18:01) Márványos-brokkolis gnocchi

Címkék

arabbiata (1) argan (1) articsóka (2) bab (1) bacon (3) bazsalikom (1) befőzés (1) besamel (1) bogrács (1) bolognai (1) bor (4) borsó (1) brokkoli (1) bruschetta (3) capelletti (1) cheddar (1) csili (3) csípős (4) csirke (2) csülök (1) disznó (1) eger (1) előétel (1) foci (1) fokhagyma (3) főzelék (1) főzés (1) fröccs (2) fűszer (1) gál (1) gesztenye (1) gnocchi (1) gomba (1) grill (1) gyömbér (1) hagyma (2) hellókarácsony (2) hús (3) ital (1) játék (2) kagyló (1) kaló (1) karaj (2) kaviár (1) kocsonya (1) krém (1) krumpli (2) lángos (2) lasagne (1) lazac (3) leves (3) makaróni (1) marhalábszár (1) mártás (2) márványsajt (1) mascarpone (1) nyeremény (2) olaj (1) oliva (1) orsolya (1) pác (1) paradicsom (4) penne (3) pirítós (1) ragu (1) recept (2) rozmaring (1) sajt (2) saláta (4) salsa (1) scampi (1) sertés (1) simon (1) sonka (1) sör (1) spaghetti (1) spárga (1) steak (1) sült (2) szűzpecsenye (1) tejföl (1) tészta (12) tonhal (1) tortelloni (1) tortilla (1) vad (1) vargánya (1) villány (1) zene (1) zöldbab (2) zöldség (1) Címkefelhő

Madzag

2008.05.30. 14:40 - kcu

Címkék: oliva recept spárga

Ígértem az előételt, íme: spárga sajttal sütve.

Hétfőn este szólt egy csomag fehér spárga a hűtő aljából, hogy eljött az ideje. (Egyúttal azt is megtanultam, hogy inkább spájzban a helye, a párától pici penész keletkezik a tövén.)

Fortyogó, sós-borsos-citromos víz felett pároltam 20 percig, közben reszeltem 8 dkg Pannóniát (bármilyen széplukú, keményebb sajt megteszi), és felnyúltam a jénaiért. Szárított paradicsomot aprítottam 2x2x2 milliméteres kockákra, majd ittam egy korty Leányka-fröccsöt. A tál aljára egy lötty víz és két lötty oliva, rá a spárga. Csipet só után rászórtam a szárított paradicsomot és a sajtot, majd a grillezésre állított sütőbe toltam. Jó 10 perc után kivettem, és két tányérra tálaltam, mellé egy-egy citromkarika, tetejére 3 csepp szűz oliva. Leánykával kísérve kitűnő előétel, de lehet, hogy nem maradék paprikás krumplival kellett volna lefojtani.

A bejegyzés trackback címe:

https://mitfozzek.blog.hu/api/trackback/id/tr6495099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása