Mitfőzzekmamagamnak

Praktikus és könnyen érthető receptek, klasszikus alapok és némi furfang elegyítésével.

Friss topikok

  • liscsim: Rendben van ez, de mindenkinek ajánlom, hogy a fűszerkeverékek helyett próbáljátok a valódi fűszer... (2010.10.29. 21:37) Penne Rizike
  • johnessss: konyhafonok.blog.hu (2010.09.17. 11:51) Főzés helyett koncertezünk
  • kat89: Ejh, de jó lenne ilyeneket enni... mondjuk nem panaszkodom a legalább 10 féle salátával amit soksz... (2009.03.20. 17:28) Tortelloni + cheddar
  • kcu: Így igaz, Kati kiválóan vágja a működési elvet! Ezt a névlistát meg fogom oldani, jó ötlet, köszi! (2009.02.03. 15:44) Cserepes
  • nalim: ez jól hangzik, hétvégén megcsinálom (2009.01.08. 18:01) Márványos-brokkolis gnocchi

Címkék

arabbiata (1) argan (1) articsóka (2) bab (1) bacon (3) bazsalikom (1) befőzés (1) besamel (1) bogrács (1) bolognai (1) bor (4) borsó (1) brokkoli (1) bruschetta (3) capelletti (1) cheddar (1) csili (3) csípős (4) csirke (2) csülök (1) disznó (1) eger (1) előétel (1) foci (1) fokhagyma (3) főzelék (1) főzés (1) fröccs (2) fűszer (1) gál (1) gesztenye (1) gnocchi (1) gomba (1) grill (1) gyömbér (1) hagyma (2) hellókarácsony (2) hús (3) ital (1) játék (2) kagyló (1) kaló (1) karaj (2) kaviár (1) kocsonya (1) krém (1) krumpli (2) lángos (2) lasagne (1) lazac (3) leves (3) makaróni (1) marhalábszár (1) mártás (2) márványsajt (1) mascarpone (1) nyeremény (2) olaj (1) oliva (1) orsolya (1) pác (1) paradicsom (4) penne (3) pirítós (1) ragu (1) recept (2) rozmaring (1) sajt (2) saláta (4) salsa (1) scampi (1) sertés (1) simon (1) sonka (1) sör (1) spaghetti (1) spárga (1) steak (1) sült (2) szűzpecsenye (1) tejföl (1) tészta (12) tonhal (1) tortelloni (1) tortilla (1) vad (1) vargánya (1) villány (1) zene (1) zöldbab (2) zöldség (1) Címkefelhő

Pácban

2008.06.19. 10:00 - kcu

Címkék: hús pác

Na most abban vagyok, mert megígértem a zasszonynak, hogy a hvg goldenblog versenyén kicseszett sok milliót nyerek, erre a 80 jelentkező gasztroblogból nyolcat kikukáztak, közte ezt is. Persze utóbb kiderült, hogy a százezer felugró ablak valamelyikén megjegyezték, hogy csak a május előtt indult blogok versenghetnek, így tulajdonképpen én böktem el, amikor a "sikeres nevezés" című válasz-mailt elhittem. Emellett versenyben van olyan blog is, amelyikben tavaly tavaszi az utólsó bejegyzés, illetve olyan, ami fizetett újságírás (de legalább jó). Azért érdemes odaklikkolni, ilyen abnormális szerkezetű oldalt ritkán lát az ember.

Miután kianyáztam magam, jöhet a tényleges pác: este grillezés lesz a főosztály dolgozóival (7 fő), de csak délben fogunk húshoz jutni, így olyan pácot kellett kevernem, ami pár óra alatt felkészíti a csirke/sertés húsokat az égésre. Hajnalban fogtam egy befőttes üveget, és félig megtöltöttem a következőkkel: Montreal Steak Seasoning (erről majd értekezek később), frissen őrölt bors, só, csiliszósz, méz, mustár (pácba megfelel a glóbusz, egyébként emberi fogyasztásra minimum dijoni). Ezt felöntöttem olivaolajjal, lezártam az üveget és kegyetlenül összeráztam.

Ha este nem hajlunk el csúful, akkor holnap fényképes beszámolót tartok az eredményről. Pá.

A bejegyzés trackback címe:

https://mitfozzek.blog.hu/api/trackback/id/tr83528521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása